Gratis artikkelserie

Les vår artikkelserie "Slik lykkes du i skyen".

Last ned artikkelen

Bak nøkkelhullet

LEDER: Når Heartbleed ikke etterlever "hypen", blir kritikk uunngåelig, skriver Leif Hamnes.

Les mer Les mer

ANNONSEBILAG

Enklere servicedesk førte til bedre service

I NHO ServicePartner tar de Service-begrepet på alvor og valgte servicedesk-systemet SupportPoint for å fange opp og løse alle typer henvendelser. Selvbetjening og brukervennlighet er nøkkelen til suksess.
 

Selvstendig eller samarbeid?

KOMMENTAR: Myndigheter og regionale helseforetak jobber med fornying på alle fronter, skriver Ahlert Hysing.

Les mer Les mer

Les CW på mobilen

Få it-nyhetene rett i lomma.

Store Bukken Bruse

KOMMENTAR: Stormaskinen er 50 år, skriver Peter Hidas.

Les mer Les mer

Computerworld kvitrer

Få it-nyhetene først.

it-kvitter på Twitter!

Digitalisering – samarbeid eller kaos?

KRONIKK: Det er store utfordringer i digitaliseringsarbeidet, skriver Lars Peder Brekk.

Les mer Les mer

 
Du er her: Computerworld >
 

Solbergs Subaru med norsk nettbutikk

Nard Schreurs
23.05.2005 kl 08:19

WebOn skal sørge for at du kan kjøpe Subaru- og Petter Solberg-rallyeffekter på nettet.

Subaru Norge valgte Tønsberg-selskapet WebOn til leveranse av Subarus egen nettbutikk, som betjener salg av Subaru og Petter Solberg-rallyeffekter til både forhandlere og sluttkunder. WebOn fyller 10 år i år og har siden 1995 levert løsninger for netthandel, skriver selskapet i en pressemelding.

Subaru Norge har hatt en enorm etterspørsel etter supporterprodukter i forbindelse med rallysirkuset der Petter Solberg har utmerket seg de siste årene. Subaru har derfor inngått kontrakt med e-handelsleverandøren WebOn, om leveranse av nettbutikk for salg av Subaru supporterprodukter. Nettbutikken er lansert på www.subaru.no

Subarus suksess og salgsvekst fortsetter, og Petter Solbergs gode start på sesongen setter heller ingen demper for salg av Subaru og rallyprodukter.

- Det har vært en formidabel etterspørsel etter Subaru-effekter det siste året. Nå får publikum muligheten til å handle flotte rallyprodukter rett fra Subaru Norge sine hjemmesider, forteller Heidi Foss, markedssjef i Subaru Norge.

- Nettbutikken er også ment å betjene de 53 Subaru forhandlerne rundt i Norge. Forhandlerne vil etter hvert i tillegg til ordinære profilartikler og promotion materiell, også kunne håndtere bestilling av alt ekstrautstyr via nettbutikken. Nettbutikken blir dermed en komplett markedsførings- og salgskanal for våre profil- og rallyprodukter, sier Foss.

På jakt etter ny jobb?

Last ned gratis whitepaper

blog comments powered by Disqus

IKT Norge sluker Fiberforeningen

Skal drives videre som fagforum ledet av tidligere leder Bjørn Rønning.

Les mer om dette Les mer

Fortsatt kundeflukt i Norge

Det siste året har Netcom tapt 51.000 kunder i Norge – det siste kvartalet 22.000.

Les mer om dette Les mer

Kvitt deg med Apple - gratis og miljøvennlig

Apple-butikker over hele verden vil ta gamle produkter i retur for resirkulering.

Les mer om dette Les mer

Vi ønsker oss danske tilstander

HVA ANDRE MENER: Vi ønsker oss danske tilstander innen velferdsteknologi, skriver Håkon Haugli i Abelia.

Les mer om dette Les mer

Ny video om Apples nybygg

Se presentasjon av Campus 2-prosjektet.

Les mer om dette Les mer

Suksess gjør Netflix dyrere

Nesten ti prosent abo-vekst og omsetning over milliarden.

Les mer om dette Les mer

Digitalisering – samarbeid eller kaos?

KRONIKK: Det er store utfordringer i digitaliseringsarbeidet, skriver Lars Peder Brekk.

Les mer om dette Les mer

It-makt i Norge 2014: Topp 100

Her er Computerworlds liste over it-Norges 100 mektigste.

Les mer om dette Les mer

  
Mest anbefalt
Gullregn over Opera-ledelsen
 Gullregn over Opera-ledelsen
  Facebook:51   Twitter:0
Vi ønsker oss danske tilstander
 Vi ønsker oss danske tilstander
  Facebook:51   Twitter:0
Digitalisering - samarbeid eller kaos?
 Digitalisering - samarbeid eller kaos?
  Facebook:13   Twitter:4
Sykehuspartner friskmelder seg selv
 Sykehuspartner friskmelder seg selv
  Facebook:8   Twitter:6
Sjefen mens vi venter
 Sjefen mens vi venter
  Facebook:1   Twitter:5
Infor vant bondekontrakten
 Infor vant bondekontrakten
  Facebook:3   Twitter:1
Bak nøkkelhullet
 Bak nøkkelhullet
  Facebook:2   Twitter:1
Selvstendig eller samarbeid?
 Selvstendig eller samarbeid?
  Facebook:2   Twitter:1

Min side IDG

Dataforeningen
01. apr 2014 - Hele landet

Dataforeningen
23. apr 2014 - Stavanger

Dataforeningen
28. apr 2014 - Oslo

Dataforeningen
30. apr 2014 - Oslo

Dataforeningen
30. apr 2014 -

Dataforeningen
05. mai 2014 - Oslo

Dataforeningen
06. mai 2014 - Bergen

Affecto
06. mai 2014 - Oslo Kongressener Folkets Hus

Dataforeningen
07. mai 2014 - Oslo

Dataforeningen
07. mai 2014 - Hurtigruta og Brønnøysund

CIO Forum
08. mai 2014 - Oslo Kongressenter Folkets Hus

Dataforeningen
13. mai 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. mai 2014 - Trondheim

Dataforeningen
13. mai 2014 - Bergen

Dataforeningen
13. mai 2014 - Oslo

Dataforeningen
19. mai 2014 - Oslo

Dataforeningen
21. mai 2014 - Oslo

Dataforeningen
26. mai 2014 - Bergen

Dataforeningen
26. mai 2014 - Monaco

Dataforeningen
27. mai 2014 - Tromsø

Dataforeningen
01. jun 2014 - Oslo

Dataforeningen
03. jun 2014 - Oslo

Dataforeningen
04. jun 2014 - Oslo

Dataforeningen
04. jun 2014 - Oslo

Dataforeningen
12. jun 2014 - Oslo

Dataforeningen
04. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
11. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
16. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
25. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
15. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
16. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
20. okt 2014 - Trondheim

Dataforeningen
13. nov 2014 - Oslo


Copyright 2014 IDG Magazines Norge AS. All rights reserved

Postboks 9090 Grønland – 0133 OSLO / idg@kundetjeneste.no / Telefon 22053000

Ansvarlig redaktør Henning Meese / Utviklingsansvarlig Ulf H. Helland / Salgsdirektør Jon Thore Thorstensen

Kommentarer