Gratis artikkelserie

Les vår artikkelserie "Slik lykkes du med skrivere".

Last ned artikkelen

Blekk eller piksler

LEDER: Er den trykte bok historie, spør Henning Meese

Les mer Les mer

ANNONSEBILAG

Administrer media mer effektivt med NAS

Tenk fort: Hvor er den videoen du filmet på ferien i fjor sommer?
 

Tynt her, kraftig der

AHLERTS HJØRNE: Tynt og kraftig er stikkordene for de nærmeste ti årene. Datarommet representerer det kraftige. Brukerne vil ha det tynnest mulig.

Les mer Les mer

Les CW på mobilen

Få it-nyhetene rett i lomma.

Det er sååå 2013!

KOMMENTAR: "It i praksis 2014" ble en øvelse i tomgang, skriver Peter Hidas.

Les mer Les mer

Computerworld kvitrer

Få it-nyhetene først.

it-kvitter på Twitter!

Digitalisering for alle

DEBATT: Digitalisering og UU er to sider av samme sak, skriver Ingelin Killengreen.

Les mer Les mer

 
Du er her: Computerworld >
 

Solbergs Subaru med norsk nettbutikk

Nard Schreurs
23.05.2005 kl 08:19

WebOn skal sørge for at du kan kjøpe Subaru- og Petter Solberg-rallyeffekter på nettet.

Subaru Norge valgte Tønsberg-selskapet WebOn til leveranse av Subarus egen nettbutikk, som betjener salg av Subaru og Petter Solberg-rallyeffekter til både forhandlere og sluttkunder. WebOn fyller 10 år i år og har siden 1995 levert løsninger for netthandel, skriver selskapet i en pressemelding.

Subaru Norge har hatt en enorm etterspørsel etter supporterprodukter i forbindelse med rallysirkuset der Petter Solberg har utmerket seg de siste årene. Subaru har derfor inngått kontrakt med e-handelsleverandøren WebOn, om leveranse av nettbutikk for salg av Subaru supporterprodukter. Nettbutikken er lansert på www.subaru.no

Subarus suksess og salgsvekst fortsetter, og Petter Solbergs gode start på sesongen setter heller ingen demper for salg av Subaru og rallyprodukter.

- Det har vært en formidabel etterspørsel etter Subaru-effekter det siste året. Nå får publikum muligheten til å handle flotte rallyprodukter rett fra Subaru Norge sine hjemmesider, forteller Heidi Foss, markedssjef i Subaru Norge.

- Nettbutikken er også ment å betjene de 53 Subaru forhandlerne rundt i Norge. Forhandlerne vil etter hvert i tillegg til ordinære profilartikler og promotion materiell, også kunne håndtere bestilling av alt ekstrautstyr via nettbutikken. Nettbutikken blir dermed en komplett markedsførings- og salgskanal for våre profil- og rallyprodukter, sier Foss.

På jakt etter ny jobb?

Last ned gratis whitepaper

blog comments powered by Disqus

Sparker folk - tjener gode penger

I forrige uke ble det kjent at Microsoft sparker 18.000. I dag kom tallene som viser at de tjente 29 milliarder kroner i forrige kvartal.

Les mer om dette Les mer

TEST: Rimelig og smart

Lumia 930 gir deg mye telefon for pengene, så lenge du ikke er avhengig av å ta bilder av deg selv.

Les mer om dette Les mer hos PC World

Gode kvartalstall for Telenor

Vokser organisk med 1,6 prosent. Likevel nedjusterer Baksaas investeringsnivået.

Les mer om dette Les mer

Apple bestiller 80 millioner nye Iphones

"Heisann, fabrikk, det er Apple her. Skulle gjerne bestilt 80 millioner Iphone 6. Ok? Takk."

Les mer om dette Les mer

Med automaten på mobilen

Kan du spare tid og penger med en parkerings-app?

Les mer om dette Les mer

Datametrix kjøper analyse

Overtar selskap som "bistår store kunder i en meget smal nisje".

Les mer om dette Les mer

Her er Apples sleipe triks

KOMMENTAR: Slik slipper Apple å bytte brannfarlige ladere, skriver Ahlert Hysing.

Les mer om dette Les mer

Mest anbefalt
Sykehuspartner friskmelder seg selv
 Sykehuspartner friskmelder seg selv
  Facebook:9   Twitter:6
Sjefen mens vi venter
 Sjefen mens vi venter
  Facebook:1   Twitter:5

Min side IDG

Dataforeningen
27. aug 2014 - Oslo

Mobile Trender
28. aug 2014 - Oslo Kongressenter Folkets Hus

Dataforeningen
31. aug 2014 -

Dataforeningen
01. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
09. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
09. sep 2014 - Trondheim

Healthworld
10. sep 2014 - Radisson Blu Plaza Hotel

Dataforeningen
11. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
16. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
16. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
17. sep 2014 - Trondheim

Dataforeningen
18. sep 2014 - Hele landet

CIO Forum
18. sep 2014 - Ullevål Business Class

Dataforeningen
22. sep 2014 - Oslo

Telecomworld
23. sep 2014 - Quality Hotel Expo, Fornebu

Dataforeningen
24. sep 2014 - Oslo

CIO Forum
25. sep 2014 - Oslo Kongressenter Folkets Hus

Dataforeningen
25. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
29. sep 2014 - Bergen

Dataforeningen
30. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
07. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
15. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
15. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
16. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
20. okt 2014 - Trondheim

Dataforeningen
27. okt 2014 - Trondheim

It-trender
28. okt 2014 - Ullevål Business Class

Dataforeningen
29. okt 2014 - Bergen

Dataforeningen
30. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
12. nov 2014 - Trondheim

Dataforeningen
13. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
18. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
26. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
01. des 2014 - Trondheim

Dataforeningen
11. feb 2015 - Oslo

Dataforeningen
10. mar 2015 - Trondheim

Dataforeningen
05. mai 2015 - Trondheim

Dataforeningen
04. jun 2015 - Oslo

Dataforeningen
24. sep 2015 - Oslo

Dataforeningen
02. nov 2015 - Oslo

Dataforeningen
10. feb 2016 - Oslo


Copyright 2014 IDG Magazines Norge AS. All rights reserved

Postboks 9090 Grønland – 0133 OSLO / idg@kundetjeneste.no / Telefon 22053000

Ansvarlig redaktør Henning Meese / Utviklingsansvarlig Ulf H. Helland / Salgsdirektør Jon Thore Thorstensen

Kommentarer