Gratis artikkelserie

Les vår artikkelserie "Slik lykkes du med skrivere".

Last ned artikkelen

Lagringskompetanse

LEDER: Politiet ønsker å lagre våre dypeste hemmeligheter. Computerworld grøsser ved tanken, skriver Aslak Borgersrud.

Les mer Les mer

ANNONSEBILAG

Bedre forankring skaper ny giv

Hos Kongsberg Maritime har Service Management fått et navn og en logo ? Matrix. Identitetsbyggingen skal skape en effektiv og felles modell for problemløsning som er forankret i ledelsen, IT-organisasjonen og hos brukerne.
 

Mer av fingeren

KOMMENTAR: Vi kommer til å kreve mer av fingeren. Den vil få større betydning for å avsløre hvem vi er, på godt og vondt, skriver Ahlert Hysing.

Les mer Les mer

Les CW på mobilen

Få it-nyhetene rett i lomma.

Fy for en storebror!

KOMMENTAR: Google er et fabelaktig selskap det er grunn til å frykte, skriver Peter Hidas.

Les mer Les mer

Computerworld kvitrer

Få it-nyhetene først.

it-kvitter på Twitter!

Visdommen til små grupper

KOMMENTAR: Hvem tar de beste beslutningene, den ene eller de mange?

Les mer Les mer

 
Du er her: Computerworld >
 

Solbergs Subaru med norsk nettbutikk

Nard Schreurs
23.05.2005 kl 08:19

WebOn skal sørge for at du kan kjøpe Subaru- og Petter Solberg-rallyeffekter på nettet.

Subaru Norge valgte Tønsberg-selskapet WebOn til leveranse av Subarus egen nettbutikk, som betjener salg av Subaru og Petter Solberg-rallyeffekter til både forhandlere og sluttkunder. WebOn fyller 10 år i år og har siden 1995 levert løsninger for netthandel, skriver selskapet i en pressemelding.

Subaru Norge har hatt en enorm etterspørsel etter supporterprodukter i forbindelse med rallysirkuset der Petter Solberg har utmerket seg de siste årene. Subaru har derfor inngått kontrakt med e-handelsleverandøren WebOn, om leveranse av nettbutikk for salg av Subaru supporterprodukter. Nettbutikken er lansert på www.subaru.no

Subarus suksess og salgsvekst fortsetter, og Petter Solbergs gode start på sesongen setter heller ingen demper for salg av Subaru og rallyprodukter.

- Det har vært en formidabel etterspørsel etter Subaru-effekter det siste året. Nå får publikum muligheten til å handle flotte rallyprodukter rett fra Subaru Norge sine hjemmesider, forteller Heidi Foss, markedssjef i Subaru Norge.

- Nettbutikken er også ment å betjene de 53 Subaru forhandlerne rundt i Norge. Forhandlerne vil etter hvert i tillegg til ordinære profilartikler og promotion materiell, også kunne håndtere bestilling av alt ekstrautstyr via nettbutikken. Nettbutikken blir dermed en komplett markedsførings- og salgskanal for våre profil- og rallyprodukter, sier Foss.

På jakt etter ny jobb?

Last ned gratis whitepaper

blog comments powered by Disqus

Motvilligheten selv

PROFILEN: Eivind Jonassen i Simcom har levert telefoni som Microsoft-konkurrent i årevis. Men nå skal han selge Lync. Litt motviliig.

Les mer om dette Les mer

På e-helse-toppen

Estland er i Europa-toppen i e-helse. Likevel må det ryddes i brukervennligheten.

Les mer om dette Les mer

Get stor også på fiber

Get er nå landets femte største aktør på fiber. Evensens folk har nå passert 27.000 fiberkunder. 4300 i vekst i fjor.

Les mer om dette Les mer

Lag dine egne superski på internett

I en 200 år gammel låve i Oppdal er den post-industrielle epoken allerede i full gang.

Les mer om dette Les mer

Hva gjorde NRK på IFA 2014 Berlin?

Mye dreide seg om skjermer på årets store elektronikkmesse i Berlin. Men også om norsk tv.

Les mer om dette Les mer

Liten kamp om 700-båndet

Lillesand: Ingen roper høyt om 700 MHz-frekvensene til mobil før 2021. Årsaken: Det er politisk urealistisk.

Les mer om dette Les mer

Her er nye iPhone 6 og iPhone 6 Plus

Apple har lansert to iPhone-modeller.

Les mer om dette Les mer

Min side IDG

Dataforeningen
16. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
17. sep 2014 - Trondheim

CIO Forum
18. sep 2014 - Ullevål Business Class

Dataforeningen
18. sep 2014 - Hele landet

Dataforeningen
22. sep 2014 - Oslo

Telecomworld
23. sep 2014 - Quality Hotel Expo, Fornebu

Dataforeningen
24. sep 2014 - Oslo

CIO Forum
25. sep 2014 - Oslo Kongressenter Folkets Hus

Dataforeningen
25. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
29. sep 2014 - Bergen

Dataforeningen
30. sep 2014 - Oslo

Dataforeningen
07. okt 2014 - Oslo

CIO Forum
09. okt 2014 - Ullevål Business Class

Dataforeningen
13. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
15. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
15. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
16. okt 2014 - Oslo

CIO Forum
CRM
16. okt 2014 - Ullevål Business Class

Dataforeningen
16. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
20. okt 2014 - Trondheim

Dataforeningen
27. okt 2014 - Trondheim

It-trender
28. okt 2014 - Ullevål Business Class

Dataforeningen
29. okt 2014 - Bergen

Dataforeningen
30. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
05. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
07. nov 2014 - Trondheim

Dataforeningen
12. nov 2014 - Trondheim

Dataforeningen
13. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
17. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
18. nov 2014 - London

Dataforeningen
18. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
20. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
25. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
26. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
01. des 2014 - Trondheim

Dataforeningen
19. jan 2015 - Oslo

Dataforeningen
20. jan 2015 - Oslo

Dataforeningen
11. feb 2015 - Oslo

Dataforeningen
10. mar 2015 - Trondheim

Energyworld
12. mar 2015 - Stavanger Forum

Dataforeningen
05. mai 2015 - Trondheim

Dataforeningen
04. jun 2015 - Oslo

Dataforeningen
24. sep 2015 - Oslo

Dataforeningen
02. nov 2015 - Oslo

Dataforeningen
10. feb 2016 - Oslo


Copyright 2014 IDG Magazines Norge AS. All rights reserved

Postboks 9090 Grønland – 0133 OSLO / idg@kundetjeneste.no / Telefon 22053000

Ansvarlig redaktør Henning Meese / Utviklingsansvarlig Ulf H. Helland / Salgsdirektør Jon Thore Thorstensen

Kommentarer