Gratis artikkelserie

Les vår artikkelserie "Slik lykkes du med skrivere".

Last ned artikkelen

Innovasjon på lavgir

LEDER: Iphone 6 bekrefter at Samsung har tenkt riktig.

Les mer Les mer

ANNONSEBILAG

Kunsten å gjøre bedriften god

Stig Ellingsen fra prosesshuset mener at det virkelige potensialet til ITIL ligger i organisasjonens kunnskap om hvordan rammeverket kan gi verdi. Først da høstes fordelen av ITIL og verktøyene som støtter den.
 

Pc, hva er vel det?

KOMMENTAR: Spørsmålet er om HP oppnår noe som helst med å dele opp selskapet, mener Ahlert Hysing.

Les mer Les mer

Les CW på mobilen

Få it-nyhetene rett i lomma.

Østenfor sol og vestenfor måne

PETERS PLASS: Vil vi ha et kompetansesamfunn med it i topp og bunn, gjelder det å planlegge nå. Ikke om femten år, skriver Peter Hidas.

Les mer Les mer

Computerworld kvitrer

Få it-nyhetene først.

it-kvitter på Twitter!

Visdommen til små grupper

KOMMENTAR: Hvem tar de beste beslutningene, den ene eller de mange?

Les mer Les mer

 
Du er her: Computerworld >
 

Solbergs Subaru med norsk nettbutikk

Nard Schreurs
23.05.2005 kl 08:19

WebOn skal sørge for at du kan kjøpe Subaru- og Petter Solberg-rallyeffekter på nettet.

Subaru Norge valgte Tønsberg-selskapet WebOn til leveranse av Subarus egen nettbutikk, som betjener salg av Subaru og Petter Solberg-rallyeffekter til både forhandlere og sluttkunder. WebOn fyller 10 år i år og har siden 1995 levert løsninger for netthandel, skriver selskapet i en pressemelding.

Subaru Norge har hatt en enorm etterspørsel etter supporterprodukter i forbindelse med rallysirkuset der Petter Solberg har utmerket seg de siste årene. Subaru har derfor inngått kontrakt med e-handelsleverandøren WebOn, om leveranse av nettbutikk for salg av Subaru supporterprodukter. Nettbutikken er lansert på www.subaru.no

Subarus suksess og salgsvekst fortsetter, og Petter Solbergs gode start på sesongen setter heller ingen demper for salg av Subaru og rallyprodukter.

- Det har vært en formidabel etterspørsel etter Subaru-effekter det siste året. Nå får publikum muligheten til å handle flotte rallyprodukter rett fra Subaru Norge sine hjemmesider, forteller Heidi Foss, markedssjef i Subaru Norge.

- Nettbutikken er også ment å betjene de 53 Subaru forhandlerne rundt i Norge. Forhandlerne vil etter hvert i tillegg til ordinære profilartikler og promotion materiell, også kunne håndtere bestilling av alt ekstrautstyr via nettbutikken. Nettbutikken blir dermed en komplett markedsførings- og salgskanal for våre profil- og rallyprodukter, sier Foss.

På jakt etter ny jobb?

På tide med et kurs?

blog comments powered by Disqus

Apple bekrefter angrep mot Icloud

Aktivister hevder at kinesiske myndigheter står bak angrepet.

Les mer om dette Les mer

VCE blir et EMC-selskap

Cisco har solgt seg kraftig ned, men fortsetter å støtte selskapet.

Les mer om dette Les mer

Nå kan også du kjøpe Oneplus One

Den billige android-telefonen er endelig tilgjengelig for salg. Men kun for en dag, og kun i en liten time.

Les mer om dette Les mer

Her kommer smartklokkene for kvinner

Bedriften Omate tenker at dagens smartklokker er mest tiltalende for menn og slipper derfor klokker designet for kvinner.

Les mer om dette Les mer

Google med to-faktor

Google Chrome blir sikrere ved bruk av en fysisk usb-nøkkel.

Les mer om dette Les mer

Slutt for Nokia-navnet

Så er det altså avgjort, Nokia er dødt.

Les mer om dette Les mer

Første Windows 10-oppdatering

Lover enda raskere og hyppigere oppdateringer i fremtiden.

Les mer om dette Les mer

Min side IDG

Dataforeningen
18. sep 2014 - Hele landet

Syscom
14. okt 2014 - SYSCOM AS, OSLO

Dataforeningen
20. okt 2014 - Trondheim

Dataforeningen
27. okt 2014 - Trondheim

Watchcom
27. okt 2014 - Oslo

It-trender
28. okt 2014 - Ullevaal Business Class

It-trender
28. okt 2014 - Ullevål Business Class

Syscom
29. okt 2014 - SYSCOM AS, OSLO

Dataforeningen
29. okt 2014 - Bergen

Watchcom
29. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
30. okt 2014 - Oslo

Dataforeningen
05. nov 2014 - Oslo

Watchcom
05. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
07. nov 2014 - Trondheim

Watchcom
10. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
12. nov 2014 - Trondheim

Dataforeningen
12. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
13. nov 2014 - Oslo

CIO Forum
13. nov 2014 - Oslo Kongressenter Folkets Hus

Dataforeningen
17. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
18. nov 2014 - London

Syscom
18. nov 2014 - SYSCOM AS, OSLO

Dataforeningen
18. nov 2014 - Oslo

Watchcom
19. nov 2014 - OSLO

Dataforeningen
20. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
25. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
26. nov 2014 - Oslo

CIO Forum
27. nov 2014 - Oslo Kongressenter Folkets Hus

Dataforeningen
27. nov 2014 - Oslo

Watchcom
27. nov 2014 - Oslo

Dataforeningen
01. des 2014 - Trondheim

Syscom
03. des 2014 - SYSCOM AS, OSLO

Watchcom
03. des 2014 - Oslo

Watchcom
04. des 2014 - Oslo

Watchcom
11. des 2014 - Bergen

Dataforeningen
08. jan 2015 - Oslo

Dataforeningen
19. jan 2015 - Oslo

Dataforeningen
20. jan 2015 - Oslo

Dataforeningen
11. feb 2015 - Oslo

Dataforeningen
10. mar 2015 - Trondheim

Energyworld
12. mar 2015 - Stavanger Forum

Dataforeningen
05. mai 2015 - Trondheim

Dataforeningen
04. jun 2015 - Oslo

Dataforeningen
24. sep 2015 - Oslo

Dataforeningen
02. nov 2015 - Oslo

Dataforeningen
10. feb 2016 - Oslo


Copyright 2014 IDG Magazines Norge AS. All rights reserved

Postboks 9090 Grønland – 0133 OSLO / idg@kundetjeneste.no / Telefon 22053000

Ansvarlig redaktør Henning Meese / Utviklingsansvarlig Ulf H. Helland / Salgsdirektør Jon Thore Thorstensen

Kommentarer